30.07.2016

2018 - DENENDİ - BFME 2 Windows 10 Kurulumu (SIFIRDAN RESİMLİ KURULUM)

BFME2 Oyununu Windows 10 a sorunsuz şekilde sıfırdan kurmayı adım adım anlatacağım. Ayrıca bu yazıyı takip ederek hataları çözebilir veya patch sürümünüzü değiştirebilirsiniz


1. Gerekli Dosyalar



Daemon Tools


BFME2        
DOWNLOAD     
    

Patch Switcher 
DOWNLOAD      


Mini İmages  
DOWNLOAD       


CDKeyFixer     
DOWNLOAD      

2. Kurulum

Kurulum için gerekli dosyalar yukarıda verilmiştir. Tüm dosyaları indirin.

Daemon Tools programını next next next şeklinde kurun. Ücretsiz lisansı seçin. Son aşamada yandex eklentilerine dikkat edin, tikleri kaldırın. Bilgisayarınızda zaten bir Daemon Tools yüklü ise onu silip bunu kurun.

 İndirdiğiniz BFME2 oyunu iso dosyasını (BFME2 Special Edition 106 isimli olan) Daemon Tools ile çalıştırın ve bağlayın.

Bilgisayarımdan oyunun cd si takılı gözükecek, oyunu buradan kurun. Eğer otomatik kurulum çalışmadıysa cd içindeki autoRun.exe dosyasını kullanın.

Kurulumda serial istediğinde aşağıdakilerden birini kullanın.

1)  EALU-FML8-V8QQ-2V8V-URLD

2.) ZXUL-6NLW-S3FR-5S3V-VRLD

3.) ECWW-EWVV-WWF2-6WWL-6RLD

4.) 9EJ2-CBXK-N2Z3-4N2F-8RLD

5.) 2VSS-XBAR-HMVE-HHM2-KRLD

Oyun kurulduktan sonra Daemon Tools programındaki sanal sürücüyü sökün. (BFME2 Special Edition 106 isimli olan) Artık ona ihtiyacımız yok.

Mini İmages'i rardan çıkartın. Dosyayı oyunun kurulu olduğu dosyaya atın. Dosya içindeki mdf ve mds uzantılı dosyaları aynı klasörde tutmaya dikkat edin. Oyunun kurulu olduğu dosyaya oyunun kısayoluna sağ tıklayıp dosya konumunu aça tıklayarak kolayca ulaşabilirsiniz. 

Dosya içindeki MI-BFME2.mds isimli dosyayı Daemon Tools ile bağlayın. Bu dosya hep bağlı kalacak. Bu dosya bağlı değilse oyun çalışmaz.

Şimdi Patch Switcher'ı kurun ve çalıştırın. Patch 1.00' ı seçin ve Oyunu çalıştırın. Oyun bende bu aşamada çalışıyordu. Oyun ekranı kaplamıyorsa patch switcher üzerindeki fix my resolation butonuna tıklayın. 


son not: oyunu multiplayer oynamak için T3A:online veya gameranger platformlarını araştırın.





3. Sorunlar ve Çözümeleri

A) Defeated hatası, oyunda iken yaklaşık 3.30 uncu dakikada tüm binaların yıkılarak oyunu kaybetmenizdir. Oyun içinde defeated hatası almamak için CDKeyFixer'i rardan çıkartın ve çalıştırın. Sırayla aşağıda gösterilen yerlere tıklayın.



Ayrıca multiplayer oynarken de seriallerinizin farklı olması gerekir. Eğer aynıysa yine aynı yöntem ile sorunu çözebilirsiniz.


B) Eğer oyun herhangi bir patch'te aşağıdaki gibi "Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application" hatası veriyorsa; (ki bende 1.00 çalışırken 1.06 hata veriyordu)  önce MI-BFME2.mds isimli dosyanın bağlı olduğuna emin olun. Bağlı değilse, bilgisayarımda gözükmüyorsa, Daemon Tools ile bağlayın.




Sorun çözülmediyse Daemon tools programında imajlar sekmesinde iken sağ üstteki + işaretine tıklayarak MI-BFME2.mds imaj dosyanızı ekleyin. 




Eklediğiniz dosyaya sağ tıklayarak SCSI'ye bağla seçeneğine tıklayın. Bilgisayarınız yeniden başlatılacak. Yeniden başladıktan sonra tekrar SCSI'ye bağla seçeneğine tıklayın. Bu sefer bağlanacak ve sorununuz çözülecek.




C) Eğer aşağıdaki gibi The Battle for Middle earth 2 çalışmayı durdurdu hatası alıyorsanız muhtemelen bir laptop kullanıyorsunuz. Oyunun simgesine sağ tıklayarak yüksek performanslı grafik işlemci ile çalıştır deyin.




D) Aşağıdaki gibi Game Crash hatası alıyorsanız bu Windows sürümünüzden kaynaklanıyor olabilir. 
Bu linkteki dosyayı indirin ve çalıştırın. XP sonrası windows sürümlerinde oluşan hatayı giderir.






kaynak: http://forshire.blogspot.com.tr/p/download-bfme-ii.html
olası diğer hata ve sorunların çözümü : http://forshire.blogspot.com.tr/p/faq.html


Anahtar Kelimeler:
bfme 2 indir
bfme 2 kurulumu
windows 10 bfme 2
bfme 2 windows 10
bfme 2 windows 10 kurulumu
bfme 2 windows 10 çalışmayı durdurdu


20 yorum:

  1. Hayatımda gördüğüm en detaylı kurulum konusuydu, beğendim :D

    YanıtlaSil
  2. "Eklediğiniz dosyaya sağ tıklayarak SCSI'ye bağla seçeneğine tıklayın. Bilgisayarınız yeniden başlatılacak. Yeniden başladıktan sonra tekrar SCSI'ye bağla seçeneğine tıklayın. Bu sefer bağlanacak ve sorununuz çözülecek."

    müdür şu yazdığın haricinde yüzlerce yazı var, eline koluna sağlık bilgisayar oyunu silip kurmaktan patch yüklemekten yalama oldu, bunu yaptım düzeldi.

    YanıtlaSil
  3. media fireden ındıremıom kota aşımkı dıor

    YanıtlaSil
  4. Lme dosyasında winrar şifre istiyor,şifresi ne acaba?

    YanıtlaSil
  5. allah aşkına biri yardım etsin team viverdan ben halledemedim bi türlü Please instert the correct DVD-ROM, Select OK and restart aPPliaction hatasını :( 0533 404 93 28 lütfen ulaşın yardımcı olun team viverdan herşey tamam ama burda takıldım girmiyor oyuna game rangerdan girmek istiyorum crack de yapamıyorum

    YanıtlaSil
  6. bu oyunu o kadar çok seviyordum ki, tekrar oyanamak istedim ama çok zor yama crak falan hiç anlamam, yardımcı olabilecek varsa bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. selamlar, daemon toolsda MI-BFME2 dosyasını bağladıktan sonra sağ tık yaptığımda SCSI'ye bağla seçeneği çıkmıyor. Linkteki Daemon tools'u yükledim.

    YanıtlaSil
  8. Herşeyi doğru yapmama rağmen halen defaet hatası alıyorum ne yapmam lazım yada neyden kaynaklanıyor olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A şıkkındaki adımı farklı anahtarlarla(194 yazan yerden) tekrarlayın. Birkaç denemede sorun çözülecektir.

      Sil
    2. Hocam ilginiz için teşekkür ederim fakat 6 7 tane farklı anahtar denememe rağmen sorun çözülmedi. Farklı bi öneriniz yada farklı önerdiğiniz bi anahtar varsa denemek isterim

      Sil
    3. Ben defaet hatası için yaptığım araştırmalarda key değiştirmek dışında bir çözüm yolu görmedim. Belki de CDKeyFixer gerekli dosyaya erişemiyor. Acaba oyunu windows'un kurulu olduğu diskten farklı bir diske mi kurdunuz? Veya kurulum adımlarında bir farklılık mı var? Bunları gözden geçirmenizde fayda var. Bir de patch switcher ile versiyon değiştirerek oynamayı deneyin, belki sorun çözülür.

      Sil
  9. Anladım hocam tşk ederim ama herşeyi kuralına uygun burda tarif edildiği gibi yaptım fakat sonuç değişmedi. Tek farklılık CDKeyFixer de gerekli adımları yapıp tekrar açtığımda başa dönüyor sadece onu çözemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam hocam hallettim oldu key fixer çıkardığı dosyayı yanlış yere atıyormuş tşkler

      Sil
  10. Imaj dosyasina erisilemiyor diyor.
    Lutfen yardim

    YanıtlaSil
  11. Bütün adımları yapmamarağmen oyun açılmıyor yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil
  12. BÜTÜN ADIMLARI YAPTIM ANCAK game.dat hatası veriyor. çözümü varmıdır

    YanıtlaSil
  13. DVD ROOM HATASI VERİYOR

    YanıtlaSil
  14. kardeş ben hepsini yaptım ama demoon toolsa mountlayamıyorum olmuyor iso dosyaları bağla diyorum bağlamıyor

    YanıtlaSil
  15. biri bana yardım edebilirmi herşeyi en ince ayrıntısına kadar en dikkatli şekilde yaptım ama yinede game.dat hatası veriyor oyun açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar. microsoft direct-x runtime'ı güncellerseniz düzelir. şuradan güncelleyebilirsiniz sanırım : https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=35 sorunun çözümü şu sayfada bahsediliyor : http://forshire.blogspot.com/p/faq.html

      Sil